torsdag den 26. november 2009

Ferie, ferie, ferie...

Ih, det er skønt at have ferie ;o)

Tiden er mest blevet brugt på ture til vandet med hundene, så de kan få blæst støvet lidt ud af pelsen. Det er dejligt at kunne gå tur, mens det er lyst!

Derudover har jeg fået lært Vilya at gå både højre og venstre rundt om en skraldespand ;o) Det var lige, hvad jeg havde ved hånden hjemme i stuen. Vi har også trænet at ligge på tæppe og vente, når der ikke sker noget under træning. VIL have en hund, der kan finde ud af at forholde sig i ro, når der ikke sker noget, denne her gang.

Ellers står den på pladstræning, vendinger og fremsending - hun er SÅ god til det, min lille Bille.

Splint bliver ikke trænet så meget - lidt dogdancingpositioner for sjov. Bare der ikke er for meget pladssidning, for så bliver hun ked af det - tror det gør ondt :o( Men hun er glad for at få lov til at løbe med de andre. Glæder mig til vi skal til tjek på Nordre Dyrehospital, så må vi se, om de kan gøre noget for hende.

Kimmi træner stillingsskift, stillingsskift og mere stillingsskift. Hun bliver hurtigt lidt frustreret i den øvelse, og derfor vil jeg gerne have noget mere sikkerhed på den. Ellers fri ved fod og indkald med stå - i aften håber jeg, jeg kan få lidt hjælp, så en anden kan lægge næseprøverne ud - det bliver godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar